Передзвоніть мені
Товарів: 0
Сумма:

Сет D&D: Adventures in the Forgotten Realms, Пригоди в Забутих Королівствах

Сортування
13+
15 - 30
2
Колекційні бустери (collector booster) – продукція для найдосвідченіших колекціонерів, азартних любителів розкривати «пачки», і бажаючих набрати в свою колоду максимально красивих – безрамкових і фольгованих карт, а також карт з альтернативними ілюстраціями. Бустер "Пригоди в забутих королівствах" підійде Вам якщо ви граєте в стандартний формат, а також будь-які інші більш старші формати, так як карти "Пригоди в забутих королівствах" будуть легальні в будь-якому з них!
13+
15 - 30
2
Бустери - це найпростіший спосіб отримання нових карт з потрібного Вам випуску. Бустери випуску створені спеціально для Вас якщо Ви - азартний відкривач «паків» і вам набридли нудні драфт-бустери, де всі складові стабільні, а рідкісна або раритетна карта всього одна. Бустер "Пригоди в забутих королівствах підійде" Вам якщо ви граєте в стандартний формат, а також будь-які інші більш старші формати, так як карти "Пригоди в забутих королівствах" будуть легальні в будь-якому з них!
13+
15 - 30
2
Драфт бустери - це головний компонент для проведення драфту або сіледа (обмежених форматів), створений спеціально для них. Також бустери - це найпростіший спосіб отримання нових карт з потрібного вам випуску. Бустер "Пригоди в забутих королівствах" підійде Вам якщо ви граєте в стандартний формат, а також будь-які інші більш старші формати, а особливо випуск сподобається любителям ДнД та інших рольових ігор.  Пригоди в Забутих Королівствах - це випуск-кросовер між Magic: The Gathering і Dungeons & Dragons. Текст на картках замість майстра занурить Вас в сюжет, а на ілюстраціях Ви побачите знайомих персонажів улюбленого всесвіту. По ходу гри Вам належить подорожувати по підземеллях, отримати клас воїна або друїда, кидати Д20, і ще чимало цікавого.
13+
15 - 30
2 - 4
"Командир" - це унікальний і захоплюючий спосіб грати в Magic як удвох, так і вчотирьох. У ньому в центрі уваги виявляються приголомшливі легендарні істоти, величезної сили заклинання і битви на кілька фронтів. У "командирі" кожен гравець вибирає легендарну істоту, яка стає командиром колоди. Якщо ви любите збирати тематичні колоди, побудовані навколо істоти або механіки, а також хочете пограти вчотирьох – формат командир і колоди командирів – для Вас.
13+
15 - 30
2 - 4
"Командир" - це унікальний і захоплюючий спосіб грати в Magic як удвох, так і вчотирьох. У ньому в центрі уваги виявляються приголомшливі легендарні істоти, величезної сили заклинання і битви на кілька фронтів. У "командирі" кожен гравець вибирає легендарну істоту, яка стає командиром колоди. Якщо ви любите збирати тематичні колоди, побудовані навколо істоти або механіки, а також хочете пограти вчотирьох – формат командир і колоди командирів – для Вас.
13+
15 - 30
2 - 4
"Командир" - це унікальний і захоплюючий спосіб грати в Magic як удвох, так і вчотирьох. У ньому в центрі уваги виявляються приголомшливі легендарні істоти, величезної сили заклинання і битви на кілька фронтів. У "командирі" кожен гравець вибирає легендарну істоту, яка стає командиром колоди. Якщо ви любите збирати тематичні колоди, побудовані навколо істоти або механіки, а також хочете пограти вчотирьох – формат командир і колоди командирів – для Вас.
13+
15 - 30
2
Пререлізні турніри - це "Різдво" для кожного мага, а пререлізні набори - наші подарунки. Набір дозволяє раніше всіх отримати доступ до нових карт, відразу почати збирати колекцію, а до того ж отримати особливу пам'ятну промо-карту, а значить буде актуальним як для новачків, так і для досвідчених магів, а особливо випуск сподобається любителям ДнД та інших рольових ігор. Пригоди в Забутих Королівствах - це випуск-кросовер між Magic: The Gathering і Dungeons & Dragons. Текст на картках замість майстра занурить Вас в сюжет, а на ілюстраціях Ви побачите знайомих персонажів улюбленого всесвіту. По ходу гри Вам належить подорожувати по підземеллях, отримати клас воїна або друїда, кидати Д20, і ще чимало цікавого.
13+
15 - 30
2
Бандл ідеально підходить для серйозного занурення в новий сет серії, і підійде не тільки новачкам, але і досвідченим гравцям, які хочуть зробити упор на стандартний формат. А Gift Bundle - це ще й відмінний подарунок будь-якому гравцеві в Magic, так як крім звичайних бустерів містить колекційний - з фольгованими картами і альтернативними ілюстраціями, а також - унікальну фольговану коробку для карт. 
13+
15 - 30
2 - 4
"Командир" - це унікальний і захоплюючий спосіб грати в Magic як удвох, так і вчотирьох. У ньому в центрі уваги виявляються приголомшливі легендарні істоти, величезної сили заклинання і битви на кілька фронтів. У "командирі" кожен гравець вибирає легендарну істоту, яка стає командиром колоди. Якщо ви любите збирати тематичні колоди, побудовані навколо істоти або механіки, а також хочете пограти вчотирьох – формат командир і колоди командирів – для Вас.
13+
15 - 30
2 - 4
"Командир" - це унікальний і захоплюючий спосіб грати в Magic як удвох, так і вчотирьох. У ньому в центрі уваги виявляються приголомшливі легендарні істоти, величезної сили заклинання і битви на кілька фронтів. У "командирі" кожен гравець вибирає легендарну істоту, яка стає командиром колоди. Якщо ви любите збирати тематичні колоди, побудовані навколо істоти або механіки, а також хочете пограти вчотирьох – формат командир і колоди командирів – для Вас.
13+
15 - 30
2 - 4
"Командир" - це унікальний і захоплюючий спосіб грати в Magic як удвох, так і вчотирьох. У ньому в центрі уваги виявляються приголомшливі легендарні істоти, величезної сили заклинання і битви на кілька фронтів. У "командирі" кожен гравець вибирає легендарну істоту, яка стає командиром колоди. Якщо ви любите збирати тематичні колоди, побудовані навколо істоти або механіки, а також хочете пограти вчотирьох – формат командир і колоди командирів – для Вас.
13+
15 - 30
2 - 4
"Командир" - це унікальний і захоплюючий спосіб грати в Magic як удвох, так і вчотирьох. У ньому в центрі уваги виявляються приголомшливі легендарні істоти, величезної сили заклинання і битви на кілька фронтів. У "командирі" кожен гравець вибирає легендарну істоту, яка стає командиром колоди. Якщо ви любите збирати тематичні колоди, побудовані навколо істоти або механіки, а також хочете пограти вчотирьох – формат командир і колоди командирів – для Вас.
13+
15 - 30
2
Бандл ідеально підходить для серйозного занурення в новий сет серії, і підійде не тільки новачкам, але і досвідченим гравцям, які хочуть зробити упор на стандартний формат. Ви отримаєте не тільки початковий "пак" з 10 бустерів, але і необхідну кількість всіх базових земель, що дозволяє створювати абсолютно будь-які колоди протягом усього сету! Фанатів сету порадує дрібна атрибутика у вигляді ексклюзивного кубика, фірмова щільна коробка для зберігання карт та інші аксесуари для приємної гри. Пригоди в забутих королівствах - це випуск-кросовер між Magic: The Gathering і Dungeons&Dragons. Текст на картках замість майстра занурить Вас в сюжет, а на ілюстраціях ви побачите знайомих персонажів улюбленого Всесвіту. По ходу гри Вам належить подорожувати по підземеллях, отримати клас воїна або друїда, кидати Д20, і ще чимало цікавого.
13+
15 - 30
2 - 4
"Командир" - це унікальний і захоплюючий спосіб грати в Magic як удвох, так і вчотирьох. У ньому в центрі уваги виявляються приголомшливі легендарні істоти, величезної сили заклинання і битви на кілька фронтів. У "командирі" кожен гравець вибирає легендарну істоту, яка стає командиром колоди. Якщо ви любите збирати тематичні колоди, побудовані навколо істоти або механіки, а також хочете пограти вчотирьох – формат командир і колоди командирів – для Вас.

Описание сета D&D: Adventures in the Forgotten Realms, Пригоди в Забутих Королівствах - Magic The Gathering - липень 2021

Пригоди в Забутих Королівствах (Dungeons & Dragons: Adventures in the Forgotten Realms) - це випуск-кросовер між всесвітами Magic: The Gathering і Dungeons & Dragons.

«Забуті королівства» - це сеттінг кампанії фентезійної рольової гри D&D. Планета Торіл, яку гравці і розробники ігор зазвичай називають «Царства», поділяють люди, гноми, ельфи, гобліни, орки і інші народи і істоти. Технологічно світ Забутих Королівств нагадує доіндустріальну Землю 13-го або 14-го століть. Однак присутність магії дає суспільству додатковий елемент влади. Є кілька національних держав і безліч незалежних міст з неміцними спілками, які створюються для захисту або завоювання. Центр Забутих Царств знаходиться на Фаеруні, субконтиненті в північній півкулі Торіла.