Передзвоніть мені
Товарів: 0
Сумма:
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце
Левине Серце

Левине Серце

Львиное Сердце, Domaine

Не постачається
Звезда / 2003
BGG 7
Не постачається
Повідомити про наявність
Замовлення можно оформити по телефону
+38 (096) 606-08-28
Безкоштовна доставка від 2000 грн
Відправка гри в
день замовлення
При реєстрації -
знижка 3%

Резюме Дому Ігор:

Чудова стратегія, однаково доречна як в якості сімейної гри (з дітьми від 10-12 років), так і на столах більш серйозних гравців

Опис настільної гри Левине серце

Кожен гравець будує на ігровому полі фортеці і оточує їх межами. Гравець, якому вдалося оточити фортецю суцільний кордоном, отримує домен. Ліси та села, які опинилися в домені, приносять йому очки. Виграє гравець, який першим набере необхідну кількість очок для перемоги.

Будівництво фортеці!

Першим ходить найстарший гравець. Він будує фортецю (ставить її фішку) на вільній клітці «полі», а потім ставить 1 лицаря для захисту фортеці на сусідній по горизонталі або по вертикалі клітці «полі» чи «лісу». Після цього по черзі за годинниковою стрілкою, ходять інші гравці — кожен гравець встановлює свою фортецю і свого лицаря. Так продовжується до тих пір, поки всі гравці не встановлять всі свої 4 фортеці і до них 4 лицарів (при грі вчотирьох — відповідно по 3 фортеці і 3 лицаря).

Важливо: фортеці одного кольору повинні знаходитися на відстані не менш 6 клітин одна від іншої по горизонталі і по вертикалі (не по діагоналі).

Хід гри

Починає гравець, який останнім поставив фортецю і лицаря. Спочатку гравець отримує дохід, якщо у нього є один або декілька доменів з рудниками, після цього він може здійснити одну з двох дій:

  • продати 1 картку влади на ринку влади;
  • розіграти 1 картку влади.
  • В кінці свого ходу 1 гравець бере картку влади, таким чином у гравця їх знову стає три. Гравець може взяти або верхню картку із закритої стопки, або відкриту картку на ринку влади. На цьому хід гравця закінчується і настає черга наступного за годинниковою стрілкою гравця.
  • протягом ходу гравець може зробити наступні дії:
  • Встановити кордон
  • Поставити лицаря
  • Розширити домен
  • Укласти союз

Гра закінчується, якщо:

  • Один з гравців досягне (або просунеться далі за шкалою очок) клітини «мета гри» на шкалі очок, позначеною фішкою короля. Цей гравець відразу стає переможцем.
  • Один з гравців бере останню картку із стопки карток влади. З цього моменту кожен з гравців може розіграти (або продати на ринку влади) тільки 1 картку влади. Гравці більше не можуть брати картки з ринку влади. Як тільки всі гравці розіграють по одній, останній, картці влади, гра закінчується. Після цього кожен гравець повинен перерахувати свої талери. Гравець (або гравці) з найбільшою кількістю талерів отримують 5 додаткових очок і пересувають свою фішку на шкалою очок на 5 клітин вперед. Гравець (або гравці), що знаходяться на другому місці за кількістю талерів, отримує 3 додаткових очків (3 клітинки на шкалою очок). Переможцем стає гравець, який просунувся далі за всіх за шкалою очок. При однаковій кількості очок переможець визначається за кількістю талерів на момент завершення гри.

 

  • 4 частини рамки ігрового поля,
  • 4 з'єднувальні деталі,
  • 9 частин ігрового поля,
  • 60 карток влади,
  • 60 фішок лицарів,
  • 16 фортець чотирьох різних кольорів,
  • 100 кордонів,
  • 47 монет (номіналом «1 талер»-36шт, номіналом «5 талерів» - 11шт.),
  • 4 фішки гравців,
  • 1 фішка короля.
До цієї гри немає відгуків, мі можете залишити свій відгук першим
 

Нещодавно переглянуті: