Smartphone Inc.
Смартфон Корпорація, Корпорация Смартфон
день замовлення
знижка 3%
Резюме Дому Ігор:
«Smartphone Inc.» – це економічна стратегія, в якій учасники виступають у ролі керівників корпорацій, що виробляють смартфони. Продукт виділяється своєю механікою, яка дозволяє не тільки планувати, але й розставляти пріоритети, а також якісними компонентами. Гравцям доступний широкий вибір стратегій і одиночний режим, в якому їм буде протистояти справжній геній в сфері продажів телефонів – штучний інтелект на ім'я Стів.Опис настільної гри Smartphone Inc.
Як давно ви оновлювали свій смартфон? Віддаєте перевагу бюджетним або преміальним моделям? Що для вас найголовніше? Ви фотографуєте чи граєте в ігри? А, може бути, вам самим час зайнятися виробництвом смартфонів?
У цій грі учасники очолюють корпорації, які виробляють і продають смартфони по всьому світу. Ви будете займатися поліпшенням виробництва, встановлювати ціни на продукцію, впроваджувати нові технології, відкривати нові офіси, відповідати за логістику і продажу Кожне ваше рішення може визначити майбутнє корпорації.
Правила гри
Змагання корпорацій триватиме 5 раундів, кожен з яких включає 8 фаз. Мета гравців – заробити якомога більше очок. Отримувати переможні очки можна трьома способами: продавати товар, захоплювати ринок, контролюючи території на ігровому полі, і отримувати патенти.
Смартфони – це інновації
Оскільки це гра про високі технології, то крім смартфонів в ній повинні бути планшети (усмішка). Вибравши компанію, учасник отримує набір з двох планшетів своєї корпорації. Саме на них тримається інноваційна механіка гри.
У фазі планування кожен гравець за ширмою викладає планшети один на одного так, щоб один планшет закривав 4 комірки іншого. Таким чином, гравець жертвує одними діями і визначає набір рішень на поточний раунд. Оскільки за один хід ви не можете зробити все, вам потрібно дуже ретельно розставляти пріоритети.
У фазі формування гравці формують ціну на товар, який ще тільки готується до випуску. Символи долара на планшеті зі значком «+» і «-» збільшують або зменшують ціну на одиницю. У фазі виробництва кожен видимий і прихований символ ящика дає вам одиницю товару, маркер якого кладеться до відсіку органайзера.
Перфекціонізм – запорука успіху
До речі, про органайзер варто сказати окремо. Це справжній подарунок для перфекціоністів. Пам'ятаєте, як Стів Джобс зажадав, щоб у ніч перед презентацією першого iPod у всіх девайсів замінили гнізда для навушників, щоб штекер входив до них з характерним соковитим звуком? Так ось органайзер – це з тієї ж серії. Будь-яка дрібниця має бути на своєму місці.
У фазі поліпшення гравець з найнижчою ціною починає першим. Відкриті символи заводів дозволяють взяти поліпшення, яке являє собою накладку для планшета. Гравці зможуть використовувати покращення в наступному раунді. Невикористані заводи дозволяють взяти жетон товару.
У фазі відкриття технологій гравці впроваджують ці самі технології, щоб збільшувати продажі і отримувати різні бонуси. Символи шестерень на планшеті дають маркери прогресу, які гравці витрачають на вивчення технологій. Ну, а далі відбувається те, що ми часто бачимо в реальному житті.
Хороший художник копіює, відмінний — краде
Ні для кого не секрет, що багато компаній беруть чужий продукт, розбирають його до гвинтиків, крадуть технологію та дизайн, і, зекономивши на розробці, випускають щось своє. Наприклад, так було з навушниками iPhone. Крім того, сам Джобс говорив, що «ми ніколи не соромилися красти великі ідеї». Тому гравець, який першим впровадив технологію, отримує патент, а іншим учасникам технологія дістається за нижчою ціною. Технології приносять маркери офісів.
У фазі логістики значки з вантажівками дають очки прогресу, які дозволяють відкривати офіси в регіонах. У фазі продажу вам доведеться задовольнити запити покупців. Хтось дивиться всі огляди і хоче бачити саму круту «начинку». Комусь важливий 4G, а комусь – потужна батарея. В завершальній фазі гравці отримують очки за проданий товар і контрольовані регіони.
Для кого гра
Настільна гра «Smartphone Inc.» зацікавить поціновувачів економічних ігор. Не вийшло зробити другий айфон? Спробуйте створити свій Макдональдс і найпопулярнішу франшизу! А може, варто задуматися про парк розваг з живими динозаврами?
- Подвійне ігрове поле
- 5 ширм корпорацій
- 7 плашок ритейлерів
- Лічильник очок
- 6 плашок патентів
- 6 двосторонніх плашок технологій
- 5 плашок стартових поліпшень
- 27 плашок поліпшень
- 20 жетонів товару
- 10 двосторонніх планшетів гравців
- 5 індивідуальних органайзерів
- 60 маркерів "Прогрес"
- 90 маркерів "Офіс"
- 100 маркерів "Товар"
- Маркер раунду
- Маркер фаз
- Маркер Стіва
- Правила гри
- Правила для соло-режиму
- Індивідуальний планшет Стіва
В данный момент о поступлении игры нет никакой информации.