Передзвоніть мені
Товарів: 0
Сумма:
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза
13 Днів: Карибська Криза

13 Днів: Карибська Криза

13 Days: The Cuban Missile Crisis

Не постачається
Геменот / 2016
BGG 7.3
Не постачається
Повідомити про наявність
Замовлення можно оформити по телефону
+38 (096) 606-08-28
Безкоштовна доставка від 2000 грн
Відправка гри в
день замовлення
При реєстрації -
знижка 3%

Резюме Дому Ігор:

Варгейм на тему холодної війни між США і СРСР. В основу гри закладена механіка розігрування карт і використання їх двома способами: Події і Накази. Особливість механіки закладена в картах противника, які цілком можливо доведеться зіграти і, тим самим, дати можливість супернику отримати дивіденди від розіграної Події не у свій хід. Гравцям належить контролювати ситуацію, вичавлювати максимум з поганих подій, блефувати і робити тактичні прийоми, все для того, щоб змусити суперника діяти так, як вигідно вам і все це під тиском можливого початку ядерної війни. Кожен ваш крок - це крок по лезу бритви - наскільки міцними виявляться ваші нерви і чим закінчиться помах "ядерною палицею" тепер залежить тільки від вас!

Опис гри 13 Днів: Карибська криза

14 жовтня 1962 року американським літаком-шпигуном був зроблений кадр, який поклав початок Карибській кризі. Всього в 90 км від американського кордону на Кубі СРСР розгорнув ядерні ракети. Протягом 13 днів, світ, затамувавши подих, буде стежити за ситуацією, яка загострилась між двома наддержавами. Чим закінчаться політичні переговори, військові маневри і робота з громадською думкою? Хтось вийде з цього ядерного капкана героєм, який врятував світ від ядерної війни, хтось втратить свої політичні позиції та вплив у світі, а можливо ваші дії призведуть до загибелі мільярдів, розв'язавши ядерну війну...

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

В ролі двох лідерів

Настільна гра 13 Днів - це дуельная стратегія, в якій гравці беруть на себе ролі глав держав: Президента США Джона Кенеді та Генерального Секретаря СРСР Микити Хрущова.

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

Вам належить управляти державами в непростий час, час у якому кожне рішення може стати незворотним і призвести до ядерної війни. Протягом 3-х раундів гри учасники протистояння будуть розігрувати події і роздавати накази, які потягнуть за собою зміни на військовому, політичному і громадському рівнях. Кожен рівень (DEFCON) відображає собою загострення пристрастей, підштовхує державу до ядерної війни.

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

Тактичні рішення

На початку кожного раунду - це чергові 4 дні протистояння - суперники отримують три цілі, які необхідно досягти до кінця раунду. Області, в яких належить виконати Цілі, визначаються жетонами своїх країн на ігровому полі. Далі, гравцям належить обрати одну мету з трьох, а інші дві замішати в колоду цілей.

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

Обрана мета знаходиться в зоні гравця і прихована від суперника. В кінці раунду цілі будуть відкриті і принесуть очки престижу тій країні, яка виконала мету. Гравцям належить діяти так, щоб суперник не здогадався про те, яку мету він виконує, оскільки мета може бути досягнута суперником. Блефуйте, здійснюйте відволікаючі маневри, постарайтеся розгадати плани суперника, змусьте суперника діяти у ваших інтересах - ваше завдання виконати мету і не дати це зробити супернику. Виконана мета принесе в кінці раунду очки престижу, які в кінці гри визначать країну, що запобігла ядерної війни.

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

Стратегічні карти

Кожен раунд гравці будуть розігрувати карти Стратегій і тим самим впливати на ситуацію в протистоянні. Карти Стратегій можна зіграти двома способами: як наказ і як подія. Колода складається з 39 карт Стратегій: 13 карт ООН, 13 карт США, 13 карт СРСР.

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

На початку раунду гравці беруть по 5 карт з колоди, кожен має час на підготовку і планування своїх дій, гравець з найбільшим рівнем престижу визначає першого гравця і протистояння можна починати...

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

В руці гравця можуть бути карти своєї країни, карти суперника і карти ООН. Граючи нейтральну карту і карту своєї країни, гравець має право обирати спосіб її застосування: наказ або подія. У випадку з картою суперника можна використовувати тільки очки наказу, при цьому дати можливість супернику зіграти подію на цій карті, так ніби він розігрував цю карту. Родзинка гри як раз і ховається в цій механіці: свої карти приносять користь вам, карти суперника - користь супернику, вам потрібно вміло користуватися подіями, і розігрувати їх таким чином, щоб отримати максимально можливий результат, навіть при поганому перебігу подій. У кожному раунді буде розіграно по чотири карти, п'ята карта буде поміщена в зону Підсумки Кризи і вплине на підсумки тільки в кінці партії.

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

Накази та Події

Якщо карта зіграна як подія, то необхідно зачитати подію і виконати всі дії, що написані на карті. У разі вибору наказу, гравець може додати або прибрати свої жетони впливу в одну з областей на світовій мапі. Додавання жетона в певну зону і зміна впливу може призвести до зміни показника DEFCON - це відбувається в тому випадку, коли вплив змінюється більше ніж на один пункт. Якщо гравець вирішив послабити вплив у якійсь з країн або в області громадської думки, забравши більше ніж один Жетон, він може знизити рівень небезпеки DEFCON. Віддаючи Накази або розігруючи Події, гравці так чи інакше впливають на три рівня показника DEFCON: військовий, політичний і громадський. На ігровій карті це виділено трьома зонами: військовий - помаранчевий; політичний - зелений і громадський - фіолетовий.

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

Під загрозою ядерної війни

Для перемоги гравцям належить не раз випробувати загрозу ядерної війни, пройтися по лезу бритви і переграти суперника тактично. Так вже виходить, що найбільш значущі дивіденди можна отримати, лише пройшовши по краю прірви під загрозою програшу і провалу. Отриманий престиж в кінці гри не знадобиться, якщо ви, як лідер держави, почнете ядерну війну. А зробити це, як виявляється, зовсім не складно - заведіть один з ваших рівнів DEFCON в "зону 1" або в середню "зону 2" встановіть всі три показника DEFCON, і саме ви натиснете "червону кнопку" і покладете кінець мирному існуванню.

Настільна гра 13 Днів: Карибська Криза

Для кого гра?

Гра 13 Днів Карибська Криза - це дуельний варгейм. Механіка і тема запозичена з глобального варгейму Twilight Struggle, але при цьому гра стала набагато доступніше для ігрової аудиторії: спрощені правила, короткі партії і вирівняний баланс. При цьому гра сповнена інтриги, яка тримає гравців в напрузі до останнього ходу, є місце для блефу і тактичних рішень, постійна загроза програшу з приводу початку ядерної війни додає особливого відтінку грі. Атмосферність гри повністю передається за рахунок реальних подій і пристрастей між наддержавами того періоду. Гру рекомендовано всім шанувальникам військових стратегій і любителям історії минулого сторіччя. Якщо вам близька тема холодної війни, рекомендуємо ігри: Холодна війна КДБ проти ЦРУ Twilight Squabble.

Помилка

Звертаємо Вашу увагу, що в одній з карт допущена помилка. Подія "Вторгнення на Кубу" повинно мати наступний текст:

Рекомендуємо

На жаль, локалізоване видання пішло на здешевлення, і дерев'яні токени в комплектації замінені на картонні. Заміна не є критичною, але на зручність все-таки позначається. Ми рекомендуємо з купівлею гри взяти два набору червоних і синіх дерев'яних токенів. Кількість 20 шт - ідеально замінює необхідні токени: 17 маркерів впливу і 3 маркера DEFCON. Маркери раундів і престижу можна залишити базовими, як і жетони країн.

  • Ігрове поле;
  • 39 карт стратегій (13 карт ООН, 13 карт США і 13 карт СРСР);
  • 1 карта особистого листа;
  • 13 карт цілей;
  • 34 жетони впливу (17 червоних і 17 синіх);
  • 6 маркерів DEFCON (3 червоних і 3 синіх диски);
  • 6 жетонів прапорів (3 прапори США і 3 прапори СРСР);
  • 1 маркер престижу (жовтий диск);
  • 1 маркер раунду (чорний диск);
  • Правила гри російською мовою.

Відео: розпакування настільної гри 13 Днів: Карибська криза

Відеоогляд настільної гри 13 Днів: Карибська криза

До цієї гри немає відгуків, мі можете залишити свій відгук першим
 

Нещодавно переглянуті: