Передзвоніть мені
Товарів: 0
Сумма:

Серія ігор Pathfinder

Сортування
13+
90 - 120
1 - 4
Архіпелаг Кайдани налічує величезну кількість островів, які утворили природний лабіринт. Кайдани - ідеальне місце для тих, хто веде розбійний спосіб життя і став поперек горла практично всім морським державам. Таке хороше місце знаходиться під управлінням Короля Урагану і його піратської ради. Ніхто не насмілювався кинути виклик розбійникам на їх території. Але це було в минулому... На островах Кайданів з'являється група чужоземців і відразу ж потрапляє у вир політичних подій, інтриг і таємних змов. Настали смутні часи в піратських володіннях. Сам Король Ураган вимагає розправи з чужоземцями...
13+
90 - 120
1 - 6
Архіпелаг Кайдани сповнений дивних мешканців від друїдів до наіворків-капеланів. Кого взяти в команду союзників, з ким можна піти в бій, а з ким доведеться битися по різні сторони - це питання не з простих, і повинено пройти перевірку часом і вчинками. Для знайомства з особливими представниками Кайданів знадобиться колода додаткових персонажів.
13+
90 - 120
1 - 6
Ви зібрали свою Команду піратів, отримали визнання Піратського ради, виграли регату, отримали в нагороду Острів і поставили на місце капітана Харрігана...Але все це дрібниці в порівнянні з покладеною на вас місією. Вам необхідно об'єднати все піратське братство на Кайданах і очолити його для того, щоб дати відсіч диявольській армаді, яка насувається.
13+
90 - 120
1 - 6
Ви навели хороший шорох на архіпелазі: переможені монстри, вдалі походи за золотом і перемога в регаті... Ви явно виділяється серед інших піратських команд. Зовсім не дивно, що ваші пригоди не пройшли непоміченими і отримали схвалення Піратської ради. Отримаєте в нагороду від Ради Островів, який з цього моменту можете вважати своїм домом!
13+
90 - 120
1 - 6
Настав час довести, що Ваша команда гідна того, щоб з нею рахувалися не тільки цивільні судна. У новій пригоді ви пройдете п'ять сценаріїв, які з головою занурять вас в піратські будні. Як і належить, за підсумком своїх пригод ви наб'єте золотом трюми свого корабля, згуртуєте свою команду і станете справжнім морським вовком.
13+
90 - 120
1 - 6
Пригоди тривають! Після того як ваша команда пройшла п'ять сценаріїв з першої колоди пригод, вам кинутий черговий виклик. Нові п'ять сценаріїв входять до пригод "Розбійники Спекотного Моря". Виклик кинутий. Зберіть вашу команду і вирушайте за новими скарбами...
13+
90 - 120
1 - 6
Ви напевно вже й забули як стали на чолі своєї команди і отримали свій перший корабель, але є той, хто це не забув. Абсолютно вірно, бунт на кораблі не дає спокою його колишньому капітану Барнабасу Харрігану. Ціна вашого віроломства вже визначена - чекайте неприємностей від вашого колишнього капітана...
13+
60 - 90
1 - 4
Простежуються явні ознаки культу Живодера - жорстокість і руйнування. Світ потребує захисту від навалу нечисті, тому вашій команді доведеться відшукати шлях до самого серця культу і запобігти руйнуванню. Нові союзники, помічники, озброєння, заклинання це все можна буде використовувати в боротьбі з Живодером. Ви готові? Тоді вирушаємо в нові пригоди боротьби з упирями і примарами.
Д
Pathfinder: Гріхи рятівників
В наявностІ
299 грн
13+
60 - 90
1 - 6
Героїчні пригоди тривають. Важко зараз згадати, хто і коли зробив стільки грішний справ, але розплачуватися доведеться саме зараз. Вирушаємо в небезпечну подорож на гору Морозного черепа. Саме там розташована Рунна ковальня, яка служить лабораторією давньої магії зла. Все що нам потрібно - це підкорити міць рунної зброї. Але завдання не з легких. Для її виконання треба здолати могутніх поплічників, що населяють сім палаців Рунної ковальні.
13+
60 - 90
1 - 6
Імперія зла не дрімає. Королівство Варісія стоїть перед загрозою поринути в темряву і скоритися Рунним володарям. Вся надія тільки на героїв, які зголосилися захистити свою землю. Нові герої: Варвар, Паладин, Друїд і Чернець, готові допомогти в боротьбі зі злом. Чи достатньо їх навичок і умінь для того, щоб зупинити наступ зла? Все у ваших руках!
16+
60 - 300
2 - 8
Рольова гра Pathfinder пропонує вам стати хоробрим шукачем пригод, здійснювати подвиги в світі, повному битв і магії, добра і зла. Чи проб'єтесь ви через заповнені чудовиськами руїни і міста, де плетуться інтриги, чи перетворитеся в знаменитого героя, здобувши незліченні скарби — чи станете жертвою пасток і чудовиськ в глибоких підземеллях? Ваша доля у ваших руках. У «Основній книзі правил» є все, що потрібно гравцеві для того, щоб відправитися в світ дивних пригод!
Щоб грати стало простіше, а сам ігровий процес став більш атмосферним, скористайтесь ігровим матом «Дрімучий ліс». Це зручна тактична мапа для рольової гри Pathfinder, покрита ламінатом, з двома варіантами лісового пейзажу. Розмір мата – 24х30 клітин.
16+
60 - 300
2 - 8
«Бестіарій» це зібрання описів більш ніж 350 різних істот на 336 сторінках у твердій обкладинці. Ця об'ємна праця 284х221х24 мм є важливим доповненням до «Основної книги правил». Гортаючи дивовижне зібрання, ви не тільки насолодитеся художніми описами, але і отримаєте вичерпні відомості про кожного представника Бестіарію.
16+
60 - 300
2 - 8
Те, що ви помилково вважаєте коробкою з фішками, вона такою не є. Насправді, це затишне лігво, де мешкає більше трьохсот фантастичних істот, казкових тварин і чудовиськ! Набір включає 325 картонних фішок, які зроблять ваші зустрічі з персонажами улюбленої гри більш наочними і такими, що запам'ятовуються. Кожній фішці відповідає певна істота з книги «Бестіарій».
13+
60 - 90
1 - 4
В основі гри Pathfinder лежить колодобудівництво. Кожен гравець обере собі персонажа з особливими уміннями та властивостями. Наприклад, Воїн - могутній і сильний, тому йому місце в битвах і на передовій, Жрець - ідеальний боєць другого ешелону, Маг - хоч і слабкий, але розумний... Що вам розповідати, ви і так прекрасно знаєте всі тонкощі RPG, яким і є Pathfinder.
13+
60 - 90
1 - 6
Пригоди тривають. Мешканців королівства Варісія чекають непрості часи. Від ордена, який захищає кордони королівства, перестали надходити звістки. Прибережні землі знаходяться під загрозою затоплення. Всьому виною війська збожеволівших огрів, відправлених своїм вожаком на знищення греблі. Всі події вказують на те, що все зло стікає з Крюкової гори – саме звіти керує всіма кланами жахлива Чорна Магга.