Весела генетика
Веселая генетика
день замовлення
знижка 3%
Опис настільної гри Весела генетика
В лабораторії ентомологів-генетиків кипить робота. Відкрийте для себе нові види, вивчіть їх особливості поведінки або створіть з різноманітного генетичного матеріалу — лапок, вусиків, черевець і крилець - абсолютно неймовірних, не бачених раніше представників світу комах. Замінюючи гени, запускаючи мутації і перебираючи безліч химерних комбінацій, юні генетики змагаються у науковій творчості.
Правилами передбачено два режими гри: "Лабораторія" і "Розшифровка генетичного коду".
Заглянемо в "Лабораторію"
В режимі "Лабораторії" всі гравці отримують перед грою по чотири карти з верху колоди. Колода викладається сорочкою вгору на центр столу, її верхня карта викладається лицьовою стороною догори поруч, починаючи скидання. На початку ходу гравець добирає одну карту з верху колоди або скидання. Потім він може скинути одну зайву картку в загальний скид або викласти на стіл з руки готову комаху: вусики, крила, черевце і голова. Якщо його елементи відносяться до різних рядів, гравець отримує 3 очки, якщо одному - 4 очки, якщо ж при цьому комаха існує насправді - 5 очок. Зачитавши назву отриманої комахи, гравець добирає в руку 2 карти з колоди і/або скидання. Замість цього гравець може зіграти з руки карту "Заміни гена" або ж "Мутації". У разі заміни гена він може замінити одну карту вже зібраної комахи картою з руки або з складу іншої зібраної комахи. Якщо в результаті заміни гена 3 або 4 елемента комахи відносяться до одного ряду, гравець отримує 1 очко. Якщо ж у другому випадку вийшла справжня комаха, гравець отримує 2 очки. (Перевіряються всі порушені цією дією комахи.) У разі мутації всі гравці забирають по одній випадковій карті з руки суперника. Гра закінчується разом з колодою карт або ж у разі неможливості результативного ходу. Перемагає гравець, який набрав найбільшу кількість очок.
Займемося розшифровкою коду?
В режимі "Розшифровки генетичного коду" кожен гравець вибирає з колоди 4 карти так, щоб вийшла комаха, і акуратно перемальовує на аркуш паперу відповідні їй елементи значки генів. Потім гравці запам'ятовують назви своїх комах і передають листки один одному за годинниковою стрілкою. Завдання - першим розшифрувати отриманий генетичний код і назвати комаху. Для розшифрування використовуються всі карти колоди.
- 68 карт
- 6 фішок
- Ігрове поле
- Правила гри