Передзвоніть мені
Товарів: 0
Сумма:
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів
Школа шпигунів

Школа шпигунів

В наявностІ
В наявностІ
599 грн
Купити Купити в 1 клік
Замовлення можно оформити по телефону
+38 (096) 606-08-28
Безкоштовна доставка від 2000 грн
Відправка гри в
день замовлення
При реєстрації -
знижка 3%

Резюме Дому Ігор:

«Школа шпигунів» – це сімейна динамічна гра, де учасники виступають у ролі учнів шпигунської школи. Щоб здати іспит і отримати диплом, вам потрібно якнайкраще ховатися в місті і швидко розкривати місцезнаходження конкурентів. Мисливці розігрують карти і ставлять питання шпигунові, заповнюючи порожні місця жетонами. У Школі шпигунів вас навчать логічного мислення і основ дедуктивного методу. Ви також навчитеся взаємодіяти з іншими та висловлювати свою думку.

Опис настільної гри Школа шпигунів, Школа шпигунів

Кращі учні Школи шпигунів готові до останнього іспиту. І зараз ми дізнаємося, хто з них вміє найкраще ховатися. Кому ж дістанеться диплом та круті шпигунські окуляри?

Перед грою

Один з гравців стає шпигуном, а інші учасники будуть мисливцями, які повинні визначити його розташування. Шпигун бере пісочного годинника, аркуш із планом міста та одягає чорні окуляри. До речі, це хороший привід перевірити, чого ви навчилися в школі.

Настільна гра Школа шпигунів, Школа шпигунів

Як ви думаєте, чому шпигуни носять окуляри? Багато хто вважає, що вони хочуть бути загадковими і стильними. Але це не так. Шпигуни носять чорні окуляри для того, щоб не видати свої наміри. Одягнувши чорні окуляри, шпигун таємно відзначає своє місце розташування на плані міста (крім вулиць).

Настільна гра Школа шпигунів, Школа шпигунів

Щоб знайти шпигуна, мисливці використовують 2 колоди карт. Колода зелених карт викладається горілиць. Червоні та сині карти формують колоду з сірої сорочкою. Використовуючи карти, мисливці будуть ставити питання шпигунові, звужуючи область пошуку. Колода зелених карт дає можливість перевірити конкретну клітку поля. Червоні та сині карти дозволяють вивчати великі ділянки міста.

Як грати

Коли шпигун перевертає годинник, мисливці беруть 3 верхніх карти. Вибравши карту, мисливці виставляють на поле фігурку сищика. Положення сищика є початковою точкою пошуку. Далі мисливці ставлять шпигунові питання. Наприклад, «Ти сховався в цій лінії?», «Ти знаходишся там, де темно-зелений чи світло-зелений газон?», «Може бути, що ти сховався в області з 6-ти квадратів?»

Настільна гра Школа шпигунів, Школа шпигунів

Якщо мисливці не знаходять шпигуна, він забирає зіграну карту. На карті вказано час, який сищики витратили на його пошуки. Це переможні очки шпигуна. 1 хвилина – 1 очко. Мисливці відзначають жетонами квадрати, де немає шпигуна, звужуючи область пошуку.

Настільна гра Школа шпигунів, Школа шпигунів

Якщо мисливці не хочуть використовувати карту, вони перевертають її сорочкою догори та віддають шпигунові. Шпигун отримує 1 очко – час, вказаний на сорочці карти. Карти, що лежать сорочкою догори, не перевертаються. Коли у мисливців закінчуються карти, вони тягнуть нові з колоди.

Настільна гра Школа шпигунів, Школа шпигунів

Якщо пісок у годиннику закінчується, гра зупиняється. Шпигун бере верхню карту з сірої колоди, кладе її сорочкою догори і отримує 1 очко. Після цього шпигун знову перевертає годинник, і гра триває.

Знаходження шпигуна і кінець гри

Коли мисливці знаходять шпигуна, він підраховує зароблені очки і записує їх на плані міста. Якщо у мисливців закінчилися зелені карти, раніше, ніж вони знайшли шпигуна, він отримує 2 хвилини за кожен невідмічений квадрат на полі. Тепер шпигуном буде наступний гравець. Коли всі побувають в ролі шпигуна, учасник, що набрав максимальну кількість очок, стає переможцем.

Для кого гра

 «Школа шпигунів» зацікавить поціновувачів динамічних ігор на шпигунську тематику. Як відомо, шпигуни не базікають зайвого. Тому любителям розмовного жанру рекомендуємо серію «Знахідка для шпигуна». Поціновувачі сучасної шпигунської техніки можуть випробувати Декодер. Всім, кому подобається вигадувати асоціації та виявляти ворожих агентів, рекомендуємо «Кодові Імена: Малюнки».

  • ігрове поле,
  • шпигунські окуляри,
  • 1 пішак мисливців з підставкою,
  • 55 карток,
  • блокнот з планом міста для шпигуна,
  • 36 пластикових маркерів,
  • олівець,
  • пісочний годинник,
  • правила.
До цієї гри немає відгуків, мі можете залишити свій відгук першим
 

Нещодавно переглянуті: