Codenames Duet
Кодові Імена Дует, Кодовые Имена Дуэт
+38 (096) 606-08-28
день замовлення
знижка 3%
Резюме Дому Ігор:
Дует – це дружня версія Сodenames для тих, хто не любить змагатися, а надає перевагу командній грі. Завдяки карті місій і жетонам ходів, протистояння секретних агентів перетворюється на глобальний шпигунський квест, що складається з багатьох завдань різної складності.Опис настільної гри Codenames Duet
Хоч у шпигунів повинні бути залізні нерви, вони все ж залишаються людьми. Втомившись від виснажливого протистояння, провідні секретні розвідки вирішили провести спільну операцію, щоб впоратися з противником світового масштабу. Зустрічайте продовження легендарних Кодових Імен – Codenames Duet!
Це кооперативна гра, розроблена спеціально для двох, але шпигунський світ завжди відкритий для співпраці, тому рятувати планету можна і вчотирьох. Вас чекають 400 нових карток слів, які можна змішати з картками оригінальної гри. Галерея секретних агентів поповнилася новими особами.
Перед грою
Гравці розташовуються один навпроти одного. На стіл викладаються картки слів у формі ігрового поля 5х5. Поруч викладається стопка тайлів агентів і тайл вбивці.
Карта місій: І цілого світу замало
Якщо в оригінальній грі нашою головною метою була локальна перемога над ворожою організацією, то в Дуеті нам належить виконувати різні місії по всій земній кулі. Кожна місія відзначена на секретній мапі кружечком. Поруч з ним зазначене місто, в яке ми вирушимо, і дві цифри – умови місії. Перша позначає число ходів, друга – кількість допустимих помилок. Жетони мирних жителів перетворюються в жетони ходів.
Поруч з ігровим полем викладається стільки жетонів ходів, скільки передбачає конкретна місія. Жетони допустимих помилок кладуться зображенням мирних жителів наверх, інші – галочкою догори. Якщо число ходів перевищує 9, скористайтесь додатковими жетонами синього кольору. Оскільки автор серії Codenames Влаада Хватіл родом з Чехії, то першою місією буде Прага. Впишіть на карту ім'я вашої команди, і в путь!
Ставка більше, ніж життя
Боку картки-ключа зображують різні частини міста: західну чи східну, старе місто або новий його район. Карта-ключ встановлюється на підставку, щоб кожен гравець міг бачити тільки свою сторону. З кожної сторони зеленим кольором позначені 9 агентів, з якими можна встановити контакт. Якщо в оригіналі на кожній із сторін є тільки 1 вбивця, то в Codenames Duet їх відразу 3.
Подвиг розвідника
Мета гри: встановити контакт з 15-ю агентами. Гравці по черзі вимовляють кодові слова і відгадують розташування агентів. На відміну від Codenames у свій хід ми можемо робити скільки завгодно спроб, незалежно від числа у кодовому слові, допоки вгадуємо правильно. Отже, у нас є необмежене число спроб і карта місій – практично весь світ в наших руках, але з іншого боку обмежена кількість ходів... Хм, це стає цікавим.
Встановлюємо контакт
Життя шпигунів сповнене несподіванок, і кожної миті у світі секретних агентів може статися все що завгодно:
- якщо гравець відкриває агента, на відповідну поділку викладається тайл агента обличчям до гравця, що встановив контакт.
- якщо гравець відкрив мирного жителя, на цю поділку викладається жетон мирного жителя обличчям до гравця. Положення жетона показує, що з боку цього гравця за словом ховається мирний житель, але з боку його напарника там може бути хто завгодно: ще один мирний житель, агент або вбивця. Якщо інший гравець зустріне тут агента, то його зображення підкладається під жетон мирного жителя обличчям до гравця, що встановив контакт. У разі, коли другий гравець теж зустрічає мирного жителя, на поділ викладається ще один жетон мирного жителя. Обидва жетона повинні закривати слово, що більше ніхто не буде вгадувати.
- як і в оригіналі, гравець може використовувати всі спроби і припинити вгадувати. Тоді він бере жетон і викладає його перед собою галочкою догори.
- зустріч з убивцею як і раніше не обіцяє нічого путнього. Будь-який контакт з ним означає вірну загибель і поразку.
Останній шанс
Якщо використавши всі жетони ходів, гравці не змогли встановити контакт з усіма 15-ма агентами, вони більше не отримують підказок, і будують свої здогадки тільки на наявній інформації. Зустріч з мирним жителем чи вбивцею приносить поразку.
Я зробив свою роботу
Коли з вашої сторони відгадані всі агенти, що можете повідомити про це напарнику і припинити давати підказки. Пора кинути всі сили на те, щоб відшукати решти агентів з його боку.
Забійне тріо і Шпигунські секрети
Здається, що вбивць занадто багато, але саме в цьому їх слабке місце. Коли кілер працює один, він може ховатися де завгодно, але якщо це група найманих убивць, то їм доводиться діяти спільно, дотримуючись певної схеми:
- перший з убивць – це вбивця з боку іншого гравця
- другий вбивця – мирний житель з боку іншого гравця
- третій вбивця – агент з боку іншого гравця
Використовуйте цю перевагу, щоб уникати зустрічі з мирним жителем і вбивцею. Повідомляти про розташування мирних жителів і вбивць своєму напарникові забороняється.
Місія виконана!
Коли зв'язок з усіма агентами встановлено, місія вважається виконаною і її помічають галочкою на карті. Гравці підводять підсумки, оцінюючи свій професіоналізм і ефективність командної роботи. Що ж, тепер можна приступати до наступної. Ми вирушаємо в нове місто, дотримуючись ліній на секретній карті.
Для кого гра
Втомилися боротися зі своїми колегами-шпигунами? Тоді чому б не об'єднати сили і разом протистояти глобальній загрозі. Вам не вистачає ризику? Тріо найманих вбивць до ваших послуг. У вас вже є оригінальний Codenames? Тоді об'єднайте картки слів з обох ігор, щоб зробити шпигунський блокбастер ще більш масштабним і захоплюючим. Також рекомендуємо гри Codenames, Codenames: Pictures, Знахідка для шпигуна, Актівіті Кодове слово і Містеріум.
- 200 карток
- 100 двосторонніх карток з ключем
- 15 карток агентів
- 1 картка вбивці
- 11 жетонів часу
- 1 блокнот з картами місій
- 1 підставка під картки